Vedr. den ”Ekstraordinære generalforsamling – elektronisk – april 2021”.

15-04-2024

Til Ribe Sejlklubs aktive medlemmer.

Vedr. den ”Ekstraordinære generalforsamling – elektronisk – april 2021”.

Den 6. maj var der kommet 1 anmodning om skriftlig afstemning vedr. pkt. 1 på dagsorden:

1. Bestyrelsen anmoder generalforsamlingen om at hæve egenfinansieringen fra 850.000 kr. til 1.350.000 kr., svarende til 500.000 kr. inkl. moms.

Med baggrund heri, skulle der være afholdt en elektronisk afstemning.

I forbindelse med den ”Ekstraordinære generalforsamling – elektronisk – april 2021” kom der én henvendelse til dirigenten og der var en, til tider, heftig debat på Facebook vedr. egenfinansieringen. Henvendelsen og debatten har givet anledning til en række spørgsmål, som bestyrelsen gerne vil besvare. Dette gøres bedst på en fysisk ekstraordinær generalforsamling.

Bestyrelsen har på den baggrund besluttet, at der hurtigst afholdes en ekstraordinær generalforsamling når CORONA reglerne tillader det, formentlig medio juni 2021.

Aktive medlemmer vil modtage en indkaldelse til den ekstraordinær generalforsamling, og den vil blive annonceret i ugeavisen når datoen kendes.

På bestyrelsens vegne

Bent Christensen