Der har i nogen tid ikke været fulgt op på betalinger for både og trailere, som står på pladsen.
Jeg ved ikke hvorfor, og vil ikke gå nærmere ind i det.
Derfor vil det blive som følger; fra 1. Juli vil der blive opkrævet leje for opbevaring af både og trailere på pladsen. Sonny vil stå for at mærke de både og trailere, som står på pladsen med et medlemsnummer, så henvend jer til ham, hvis I ønsker at opbevare jeres trailer eller både på pladsen.
Dermed har de, som ikke ønsker at betale for denne ydelse god tid til at flytte deres ting.
Taksterne står under klubben og takster.
Vh Rebecca la Cour Silvernale
Formand
Tilbage