Konstituering af ny bestyrelse.

På generalforsamlingen fik vi, der blev valgt ind i bestyrelsen, bemyndigelse til selv at finde og udpege en ny formand.  Det er nu lykkedes, hvor Bent Christensen har indvilliget i at besætte formandsposten.
Den øvrige bestyrelse er:
Næstformand og sekretær: Erik Lund Christensen
Kasserer: Zita Andersen / Jan Køpke Sørensen (Paula Andersen fortsætter som forretningsfører indtil fuld overlevering)
Ansvarlig for broprojekt slusen: Bent Christensen / Poul Hansen
Havnefoged Ribe: Per Petersen / Martin Jacobsen
Havnefoged slusen: Per Petersen / Poul Hansen
Den nye bestyrelse har startet arbejdet op, det der fylder mest lige nu er broprojektet ved slusen, som I vil høre nærmere om når det er lidt mere konkret. Ellers vil nogle af de første ting der skal arbejdes med være en mere åben struktur, revidering af regelsæt og positiv trivsel i klubben.
Hav en rigtig god sommer, og en fantastisk sejlersæson med masser af gode maritime oplevelser…

Erik Lund Christensen
Næstformand.