Øl smagning i Sejlklubben.

Klik for større billede

Aktivitetsudvalget var fredag d 21. september vært ved et ølsmagningsarrangement i klubbens lokaler.
Der blev fortalt om øllets historie, samt vist og prøvesmagt ingredienser, der kan kombineres for at få en unik brygget øl.
Sidst men ikke mindst skulle der smages på herlighederne. Der blev smagt på øl af pilsner farve til helt sort øl, øl på 6% til over 11%, øl med eftersmag af chili, lakrids, hvede, blomster, røget egetræ m.m., lokalt brygget øl samt øl fra forskellige lande.
En rigtig hyggelig aften, hvor der var mødt ca. 1% af klubbens medlemmer (25 personer) op. Der var i hvert fald plads til det dobbelt.
Aktivitetsudvalget var vært ved et lækkert pølsebord, hvor der også var lokal produceret røget rådyrkølle fra et af vores medlemmer.

Tak for et vellykket arrangement skal der lyde til aktivitetsudvalget.

Se mere under fanen Klubhus / Klubhus arrangementer i venstre side.

Husk at logge ind på hjemmesiden.

Jan Køpke Sørensen

Kasserer

Ribe sejlklub.

PS. En stille bøn fra de fremmødte var, at de kunne godt bruge mere opbakning fra medlemmerne til klubbens arrangementer.