Vigtig information til Ribe Sejlklubs medlemmer.

Hej medlemmer af Ribe Sejlklub.
Pt. Har bestyrelsen travlt med vores projekter ved Ribe Kammersluse. Vi har 2 store projekter, nye bådebroer og et nyt Fælleshus.
I forbindelse med begge projekter har bestyrelsen behov for hjælp fra alle medlemmer, både aktive fra Kammerslusen og Skibroen og gerne passive.
Der er behov for hjælp til planlægningsfasen i begge projekter og til udførelsesfasen også i begge projekter.
Omkring planlægningen skal vi gerne have nedsat 2 arbejdsgrupper, én til hvert projekt. Arbejdsgrupperne skal gerne bestå af ca. 4-5 personer. Der vil være bestyrelsesmedlemmer i begge grupper.
Opgaverne er planlægning af de opgaver, vi selv skal lave i begge projekter, bl.a. afdække hvilke opgaver der er, herunder administrative opgaver, vurdering af, hvor mange hænder der skal bruges til, hvert projekt, hvad skal der bruges af hånværktøjer/maskiner ,samt udarbejde en tidsplan for, hvornår de forskellige aktiviteter skal udføres.
Omkring udførelsesfasen er der behov for rigtig mange hænder. På baggrund af planlægningsgruppernes arbejde, skal der laves arbejdssjak, til de opgaver, vi selv skal udføre. Da vi skal bruge mange hænder, vil arbejdet blive tilrettelagt på en sådan måde, at ferietid ikke indgår i arbejdsperioderne.
Håber at rigtig mange vil deltage, hvilket er en nødvendighed, hvis vores projekter skal blive til noget. Alternativt kan vi blive nødt til at købe os til ydelserne og så vil kontingenterne stige betragteligt.
Mvh.