Nyt fra bestyrelsen for Ribe Sejlklub.

16-03-2024

Ribe, 12-10-2021

Efter den seneste generalforsamling i sejlklubben havde alle medlemmer af bestyrelsen håbet at en anden nok ville være ny formand, men ingen meldte sig, og alle sagde nej. Det har derfor taget et par møder at finde den løsning, som både vores egne vedtægter og juraen i forhold til tredje part kræver, og den kan vi nu melde ud - men med understregning af at det er en midlertidig sådan.

Efter intens armlægning i bestyrelsen må jeg desværre konstatere, at mange års arbejde foran computeren har givet tynde overarme - så jeg tabte. Derfor er konstitueringen frem til næste ordinære generalforsamling følgende:
- Formand: Lars Buhrkall
- Næstformand: Steffen Steffensen
- Sekretær: Poul Hansen
- Kasserer: Henning Pedersen

Så i tillæg til alle øvrige arbejdsopgaver vi har i klubben, og hvoraf Bjarne nævner en i sit nylige indlæg (og punktet står på listen, Bjarne, ikke glemt!), er et af de vigtige punkter for den nye bestyrelse frem til næste generalforsamling, at finde kandidat(er) især til posten som formand, men generelt til bestyrelsen. Personligt kan jeg sige, at jeg tager tørnen som formand de kommende ca. 4 måneder som jeg nu modvilligt har forpligtet mig til, men ikke mere.

Med venlig sejlerhilsen - Lars Buhrkall