Betalinger for kontingent og broleje 2022

16-03-2024

God morgen.
Hermed en kraftig opfordring til de medlemmer der endnu ikke har fået betalt kontingent og eller broleje for 2022. Betalingsfristen er længe overskredet og hvis der ikke senest mandag d. 31-01-22  er kommet betalinger fra resterende medlemmer vil der blive sendt rykker ud med pålagt rykker gebyr. Se uddrag af vedtægterne herunder.
Sejlklubben kan kun opfordre til at alle tilmelder sig betalingsservice, så går alt automatisk. Alle der ikke er tilmeldt betalingsservice har fået opkrævning tilsendt via brev.
Skulle i mod forventning ikke havde fået brevet kontakt Jan Køpke Sørensen på kasserer@ribe-sejlklub.dk så vil jeg sende opkrævningen igen via e-mail.

Vedtægter for Ribe Sejlklub

§ 5: Kontingent
Kontingent følger kalenderåret og fastlægges, hvert år på generalforsamlingen. Indmeldelsesgebyr fastlægges, hvert år af bestyrelsen. Bestyrelsen er, efter skriftlig ansøgning, bemyndiget til at bevilge nedsat kontingent, når særlige omstændigheder foreligger. Kontingent/indmeldelsesgebyr betales ved indmeldelsen.
Betales kontingent ikke rettidigt fremsendes rykkerskrivelse. Bestyrelsen er bemyndiget til, for 1 år ad gangen, at fastsætte et rykkergebyr. Gebyret anses for at være pligtmæssig betaling for et medlem, på lige fod med kontingent. Rettidig indbetaling af kontingent er den 15. januar.
Såfremt kontingent eller anden pligtig ydelse, i henhold til takstbladet, ikke bliver betalt senest 10 dage efter at foreningens kasserer har fremsendt skriftligt påkrav herom, med angivelse af at manglende betaling, kan bestyrelsen ekskludere det i restance værende medlem. I tilfælde af eksklusion er det ekskluderede medlem desuagtet forpligtet til at betale fuldt kontingent for det pågældende regnskabsår, samt skyldige ydelser i henhold til takstbladet.

God weekend.

Jan Køpke Sørensen