Broprojekt Ribe sejlkub.

På Ribe Sejlklubs generalforsamling d. 24-03-2022 blev det enstemmigt besluttet at fortsætte broprojektet, trods seriøse økonomiske udfordringer. Beslutningen har følgende ordlyd:

Generalforsamlingsbelutning:

Generalforsamlingen i Ribe Sejlklub afholdt d. 24.04.2022 bemyndiger sejlklubbens bestyrelse til at iværksætte færdiggørelsen af det miljøgodkendte broprojekt ved Ribe Kammersluse.
Bemyndigelsen medfører at:
- Bestyrelsen kan udstede Brolånebeviser á 1000 kr.
- Bestyrelsen pålægges at søge offentlig støtte til dækning af prisstigningerne.
- Bestyrelsen pålægges at tage skridt til billiggørelse af de 108 m bro.
- Ribe Sejlklubs egenbetaling øges med kr. 1.600.000 excl. moms (kr. 2.000.000 inkl.. moms) til i alt kr. 2.280.000 excl. moms (kr. 2.850.000 inkl.. moms).

Der kommer snarest information om de nævnte Brolånebeviser.

Efter generalforsamlingen består bestyrelsen af følgende medlemmer: Jens Bruun, Lars Buhrkall, Brian Clausen, Poul Hansen, Henning Pedersen, Thomas Pedersen, Per Petersen. Som bestyrelsessuppleanter blev valgt Ove Gemmer og Dan Jensen. Bestyrelsen konstituerer sig på førstkommende møde.

På bestyrelsens vegne

Jan Køpke Sørensen