Konstituering og brolånebeviser

På sit møde d. 04-04-2022 har den nyvalgte bestyrelse konstitueret sig som følger: formand Lars Buhrkall, næstformand Henning Pedersen, kasserer Brian Clausen, og sekretær Poul Hansen. Der følger snarest et opslag med en liste med øvrige ansvarsposter og frivillige hjælpere.

På generalforsamlingen vedtog vi at udstede brolånebeviser til mellemfinansieringen af den nye bådebro, se vedhæftede. Alle medlemmer opfordres til at være med, og også opfordre venner, bekendte, beboere i Ribe, og alle andre som kunne tænke sig at gøre en indsats for Ribe og sejlklubben. Send en e-mail til lars@buhrkall.dk, med følgende oplysninger: Navn, adresse, postnummer og by, CPR-nummer, samt det antal brolånebeviser du ønsker at investere i, så returnerer jeg bankoplysninger for indbetaling af lånet, og overdrager de(t) fysiske lånebevis(er) når vi har registreret indbetalingen. CPR-nummeret er et krav i henhold til retsplejeloven; vi håndterer det naturligvis helt diskret. Ved evt. spørgsmål kan jeg nås på mobil 2440 7697, eller som angivet lars@buhrkall.dk.

Med venlig sejler hilsen - Lars Buhrkall