Orientering vedr. renovering af bro over Ribe Vester Å

Kære brugere af Ribe Vester Å

I har sikkert i pressen læst, at transportministeren har bedt Vejdirektoratet sætte projektet omkring renovering af broen over Ribe Vester Å i bero.

Vi har tidligere skrevet til jer, at vi planlagde et udbud af opgaven i slutningen af denne måned, men som følge af transportministerens ønske, gennemføres dette ikke. Vejdirektoratet afventer den politiske beslutning omkring, hvad opgaven i Ribe bliver, og vi kan derfor i skrivende stund ikke komme med en entydig melding her om. Det er heller ikke afklaret, hvorvidt Forsvarets broer bliver lagt ud i starten af maj, som tidligere udmeldt. Dette forventes afgjort indenfor de kommende uger.

Vi holder jer naturligvis opdateret på udviklingen.

Lene Højris Jensen
Fagprojektleder
Bygværker

Guldalderen 12
2640 Hedehusene
Telefon +45 7244 3333
Direkte +45 7244 7053
Mobil +45 2872 7616
lhj@vd.dk
vejdirektoratet.dk

Med udgangspunkt i bæredygtig udvikling arbejder Vejdirektoratet for, at mennesker og gods kommer nemt og sikkert frem.
Læs om Vejdirektoratets behandling af personoplysninger.