Hvis man gerne vil investere i et eller flere brolånebeviser - hvordan gør man så?

Jeg kan godt se at informationen om, hvordan man rent praktisk investerer i brolånebeviser, måske ikke har været helt præcis. Så hermed en manual:

1. Du sender en e-mail til lars@buhrkall.dk med følgende informationer:
- Navn og adresse
- CPR-nummer (det kræver lovgivningen, vi skal nok passe på)
- Hvor mange beviser á kr. 1.000,- du vil investere i

2. Så svarer vi på e-mail med oplysninger om, hvordan du betaler via din netbank, og hvilke oplysninger du skal skrive i feltet "Meddelelse til modtager" for at vi og revisionen kan holde styr på dine beviser og din betaling.

3. Når vi har registreret din betaling i banken, udfylder vi dit/dine bevis(er), og så får du det/dem rent fysisk ved første praktisk mulige lejlighed. I mellemtiden kan du gemme din betaling på netbanken som kvittering.

Jeg er blevet spurgt om vi ikke bare kunne lægge en stak beviser, f. eks. i Det Røde Palæ, som man så selv kunne udfylde. Men det bliver desværre for svært for både klubben og revisionen at holde styr på. Håber på jeres forståelse.

Med venlig sejlerhilsen, og køb nu nogle flere - Lars Buhrkall