Indkaldelse til generalforsamling Ribe Sejlklub torsdag 21. marts 2024 kl. 19:00.

Ribe, den 12. februar 2024

Generalforsamling Ribe Sejlklub torsdag 21. marts 2024 kl. 19:00.

Hermed indkaldes til ordinær generalforsamling i Ribe Sejlklub, torsdag d. 21 marts kl. 19:00 i klubhuset.
Foreløbig dagsorden:
1. Valg af dirigent
2. Godkendelse af dagsorden, valg af referent og to stemmetællere, samt optælling af stemmeberettigede
3. Formandens beretning
4. Fremlæggelse af regnskaber:
4a. Revideret regnskab for Ribe Sejlklub
4b. Revideret regnskab for Ribe Sejlklubs havneanlæg
4c. Bestyrelsens forslag til kontingent for det kommende år
4d. Havneudvalgets forslag til broleje m. v. for det kommende år
5. Behandling af indkomne forslag.
- Bestyrelsens forslag til prioritering af frivillige arbejdsopgaver hen over sommeren.
- Bestyrelsens forslag til færdiggørelse af broprojektet ved slusen.
- Bestyrelsens konklusion fra undersøgelsen af mulighederne for indkøb af et lovligt spil og en bådvogn med dokumentation for tilladt belastning, samt beslutning vedrørende vejen frem.
- Andre indkomne forslag.
6. Valg
6a. Valg af bestyrelsesmedlemmer. På valg er: Brian Clausen (modtager genvalg), Henning Pedersen (modtager genvalg) og Lars Buhrkall (modtager genvalg).
6b. Valg af to bestyrelsessuppleanter. På valg er Ove Gemmer (modtager genvalg). Herudover skal vælges yderligere en suppleant, idet Dan Jensen i mellemtiden er indtrådt i bestyrelsen.
6c. Valg af to revisorer. På valg er Niels Frederiksen (modtager genvalg) og Steffen Steffensen (modtager genvalg).
6d. Valg af en revisorsuppleant. På valg er Svend Tougaard (modtager genvalg).
7. Eventuelt
Under punkt 7 vil der blive udtrukket 19 "vindere" som vil få tilbagebetalt deres brolånebevis (udskudt trækning fra december 2023).

Forslag som ønskes behandlet under punkt 5 skal indsendes skriftligt til bestyrelsen senest onsdag d. 13. marts. Bemærk at vi ikke kan sagsbehandle eller træffe beslutninger under punkt 7, og at evt. forslag som rettelig hører hjemme under punkt 5 men ikke er indsendt på forhånd, derfor vil blive afvist under punkt 7.
En endelig dagsorden med angivelse af evt. yderligere indkomne forslag og evt. andre ændringer opslås i Det Røde Palæ samt på hjemmesiden en uge inden generalforsamlingen.